§ 1 REZERWACJE

  1. Wstępnej rezerwacji Apartamentu można dokonać telefonicznie lub pocztą elektroniczną po zapoznaniu się z niniejszym regulaminem.
  2. Potwierdzeniem rezerwacji pobytów nie dłuższych niż 7 dni jest wpłata zaliczki w wysokości opłaty za pierwszą noc dla rezerwacji dokonywanych na co najmniej 7 dni przed przyjazdem z zastrzeżeniem ust. 3. W przypadku rezygnacji z rezerwacji Apartamentu wcześniej niż 7 dni przed datą przyjazdu, Gość otrzymuje zwrot wpłaconej zaliczki. Po tym terminie zaliczka nie podlega zwrotowi (zadatek) w przypadku rezygnacji.
  3. Zaliczka dla pobytów dłuższych niż 7 dni wynosi 30% ceny za cały pobyt. W przypadku rezygnacji z rezerwacji Apartamentu wcześniej niż 30 dni przed datą przyjazdu, Gość otrzymuje zwrot wpłaconej zaliczki. Po tym terminie zaliczka nie podlega zwrotowi (zadatek) w przypadku rezygnacji.
  4. Zaliczka powinna zostać wpłacona (zaksięgowana na koncie Apartamentów Stary Rynek, dalej „Apartamentów”) przelewem nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od przesłania przez Apartamenty wiadomości z numerem konta i prośbą o akceptację regulaminu do rezerwującego, zwanego dalej Gościem.
  5. Równolegle z przesłaniem przelewu Gość powinien przesłać Apartamentom informację „Akceptuję regulamin znajdujący się na stronie www.apartamentystaryrynek.pl/regulamin”.
  6. Jeśli Gość nie pojawi się w umówionym terminie, to jest to równoznaczne z rezygnacją z rezerwacji. W takim przypadku zaliczka nie podlega zwrotowi.
  7. Numer konta Apartamentów to 37 1140 2004 0000 3802 4141 4651.

§ 2 DOBA

  1. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00. W szczególnych przypadkach jest możliwość uzgodnień indywidualnych.
  2. Rozliczenie za pobyt odbywa się w formie wpłaty na konto, bądź najpóźniej przy wydaniu kluczy w formie gotówkowej. Apartamenty nie posiadają czytnika kart kredytowych.
  3. W przypadku Gości, którzy zapłacili w całości przelewem z góry, zameldowanie odbywa się samodzielnie o dowolnej godzinie po godz. 15:00.
  4. Przechowanie bagażu przed przekazaniem i po opuszczeniu Apartamentu nie zawsze będzie możliwe, a szczególnie w soboty i niedziele.

§ 3 CZYNNOŚCI NIEAKCEPTOWANE

  1. Zwierzęta, palenie, organizowanie imprez i korzystanie z apartamentu przez większą liczbę osób niż umówione – nie są akceptowane.
  2. Wszyscy korzystający z Apartamentu zobowiązani są przestrzegać zasad współżycia społecznego, w tym respektowanie ciszy nocnej (w godzinach od 22.00 do 6.00).
  3. W przypadku złamania zakazu określonego w ust. 1 lub ust. 2 Gość zobligowany jest do zapłaty kwoty 500 zł za każde naruszenie w ciągu 7 dni od dnia opuszczenia Apartamentu.
  4. W razie zniszczeń lub szkód w wynajmowanym Apartamencie należy naprawić wyrządzoną szkodę w ciągu 7 dni od dnia opuszczenia Apartamentu na podstawie wyceny przekazanej przez Apartamenty.
  5. W przypadku zagubienia kluczy Gość zobligowany jest do zapłaty kwoty 500 zł w ciągu 7 dni od dnia opuszczenia Apartamentu.

§ 4 OPŁATY DODATKOWE

  1. Korzystanie z pościeli i ręczników jest wliczone w cenę.
  2. Standardowe sprzątanie końcowe Apartamentu jest wliczone w cenę. Gość zobowiązany jest jednak do pozostawienia po sobie umytych naczyń i sprzętów kuchennych. Czynności te nie wchodzą w zakres sprzątania końcowego. W przypadku konieczności sprzątania ponadstandardowego (np. wymagającego użycia kaerchera, odplamiaczy itp.) stosuje się § 3.4.
  3. Opłaty za energię elektryczną, gaz, wodę, telewizję (pakiet standardowy) i internet są wliczone w cenę.
  4. W przypadku pobytów dłuższych niż 7 dni, raz na tydzień może być dokonana wymiana pościeli i ręczników w Apartamencie za dodatkowym uzgodnieniem.
  5. Opłaty za śniadania nie są wliczone w cenę.

§ 5 DANE GOŚCI

  1. Osoba rezerwująca podaje swoje imię, nazwisko, adres, telefon i adres email i jest odpowiedzialna razem ze wszystkimi osobami korzystającymi z Apartamentu za przestrzeganie Regulaminu.
  2. Przesyłanie przez Apartamenty wiadomości na podany numer telefonu i adres email jest równoznaczne ze złożeniem przez Apartamenty i odbiorem przez Gościa oświadczenia zawartego w treści wiadomości.
  3. Wszystkie dane osobowe będą wykorzystane przez właściciela Apartamentu jedynie w celu obsługi rezerwacji i pobytu i nie będą udostępniane osobom trzecim.

§ 6 CENY, DOKUMENTY KSIĘGOWE

  1. Ceny za dobę nie są stałe, są podawane każdorazowo w rozmowie telefonicznej lub poprzez email i zależą m.in. od:
    1. Apartamentu, do którego Goście przyjeżdżają;
    2. dni tygodnia, w których Goście zatrzymują się;
    3. liczby Gości;
    4. czasu rezerwacji w stosunku do daty przyjazdu;
    5. długości pobytu;
    6. praw do zniżek;
  2. W przypadku pobytu w Apartamentach Wielka, Klasztorna i Paderewskiego gość otrzymuje paragon. Paragon jest wystawiany z momentem wpłaty zaliczki w formie przelewu oraz z momentem wpłaty gotówki po przyjeździe. Gość, który życzy sobie wystawienia faktury zgłasza to w momencie rezerwacji podając pełne dane do faktury. Po wystawieniu paragonu wystawienie faktury jest niemożliwe.
  3. W przypadku pobytu w Apartamencie Żydowska Gość na życzenie otrzymuje potwierdzenie wpłaty. Apartament Żydowska nie wystawia faktur.

§ 7 ZNIŻKI

  1. Gość, który zakończył pobyt, rozliczył się i nie został obciążony obowiązkiem wyrównania szkody, który dokonuje ponownej rezerwacji jest uprawniony do 10 % zniżki w stosunku do ceny stosowanej dla nowego gościa.
  2. Gość, który zakończył pobyt, rozliczył się, nie został obciążony obowiązkiem wyrównania szkody oraz który udzielił 5-gwiazdkowych opinii na www.google.com oraz www.facebook.com   (a także, o ile to dotyczy: maksymalnie pozytywnej opinii w serwisie, za pośrednictwem którego dokonał rezerwacji) i który dokonuje ponownej rezerwacji jest uprawniony do 15 % zniżki w stosunku do ceny stosowanej dla nowego gościa.

§ 8 PARKING

  1. Apartamenty znajdują się w najlepszej, zabytkowej części Poznania, do której dostęp samochodem jest utrudniony. Nie ma możliwości podjechania przed nie samochodem, za wyjątkiem Apartamentu Wielka, gdzie po południowej stronie obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania.
  2. Apartamenty nie zapewniają miejsc parkingowych. Opłaty za parking nie są wliczone w cenę. Gość reguluje opłaty za parking samodzielnie.
  3. W okolicy Apartamentów znajdują się publicznie dostępne, niestrzeżone miejsca odpłatne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00.
  4. Najbliższe parkingi strzeżone znajdują się:  
    przy ul. Stawnej (dla Apartamentu Wielka i Żydowska)
    pod placem Wolności (dla Apartamentu Paderewskiego)
    przy ul. Za Bramką (dla Apartamentu Klasztorna)

§ 9 DOJAZD

  1. Gościom przybywającym do Poznania samolotem zalecamy przyjazd taksówką sprzed lotniska.
  2. Gościom przybywającym do Poznania pociągiem zalecamy przyjazd taksówką sprzed dworca lub umówionym uprzednio Uberem, ewentualnie w przypadku niewielkiego bagażu i noclegu:
    – w Apartamencie Żydowska lub Apartamencie Wielka tramwajem linii 8 z przystanku Dworzec Zachodni do przystanku Małe Garbary;
    – w Apartamencie Paderewskiego tramwajem linii 5 z przystanku Dworzec Zachodni do przystanku Marcinkowskiego;
    – w Apartamencie Klasztorna tramwajem linii 5 z przystanku Dworzec Zachodni do przystanku Wrocławska;
    Przystanek Dworzec Zachodni znajduje się przy ulicy Głogowskiej, poza budynkiem dworca (proszę poruszać się po dworcu przejściem podziemnym i za peronem nr 6 udać się schodami w górę).

§ 10 PYTANIA

W razie pytań lub wątpliwości związanych z rezerwacją Apartamentów, płatnością oraz pobytem prosimy o kontakt pod numerami telefonu +48 536 343 432, +48 694 416 141+48 531 290 009.

 ŻYCZYMY UDANEGO POBYTU